Blogda Ara

18 Eylül 2011 Pazar

Karar verildi!

Tumblr, wordpress ve blogspot arasındaki kararsızlığım çözüme ulaştı. İnternette biraz araştırdıktan sonra tumblr'nin güzel, rahat bir kullanımı olduğunu ama yazı yazmak için değil daha çok müzik ve resim temalı olarak kullanıldığını gördüm. Bir de herkes şu saçma gif resimleri paylaşıyor. Google+ daki cezmikalorifer gifleri gibi. Bir süre sonra boku çıkıyor yani. Öbür taraftan wordpress'in çok ciddi ve hantal olduğunu gördüm. Bir sayfaya girmek için on dakika uğraştığı oluyordu. Bir de tabi, wordpress'i sadece kendi standartları çerçevesinde kullanabiliyorsun. Yani ilerde html, java öğrenirsem bunları uygulayamıyormuşum blog üzerinde. Bu sebeplerden tumblr ve wordpress hesaplarımı sildim. Sonunda blogspot'da karar kılmış oldum. Hem hızlı hem eğlenceli. Hem de html konusunda öğretici şeyler bulurum diye düşünüyorum. Zaman buldukça ilgimi çeken konuları, filmleri paylaşmayı ümit ediyorum. Şimdilik bu kadar. ---shepherd's out...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder