Blogda Ara

6 Ekim 2011 Perşembe

Durum Değerlendirmesi gibi bir şey

Oha! 15 gündür uğramamışım bu diyarlara... Her gün en az bir film izleyen, yüz küsür sayfa kitap okuyan ve netten bütün gazeteleri inceleyen ben -yazar burada kız kaldırmak için entel rolü yapıyor- şu son zamanlarda bir s*k yapmadım. Dershanenin hızına ve okulun yorucu havasına ayak uyduramadım. Boka sardı her şey. Okulun üçüncü haftasındayız. YGS'ye 6, LYS'ye 9 ay kaldı amk. Halbuki ne planlar ne çalışma programları yapmıştım kendime. Sistem fail verdi yine, yeniden. Damn!

Soru bankaları bu seneki arkadaşlarım. Hukuk kazanmak için çok çalışmalı. Oyun, film şöyle bir sene beklesin.

Hafta içi pc'yi açmak istemediğimden pek takip edemiyorum gündemi de... Sadece öğle yemeği yerken tv'yi açıyorum. O saatte de sadece TRT Haber oluyor şansımı siktiğimin. Onu mecburen izliyorum. İnanın Tayyeap'in konuşmaları o kadar tatlı geliyor ki. Hele Arınç'ı, dinlerken tebessüm ediyorum. Diyorum ben bu adamları yanlış tanımışım yıllardır. (!)

Zeitgeist'in öğrettiği en güzel şey şuydu benim için: "Büyük medya kuruluşlarının haberlerine inanma ve onların dinleyicisi olma. Haberleri internetten ve bağımsız sitelerden oku." Küçüklüğümden beri televizyonda haberleri izlemekten zevk alan biri olarak hep gazeteci olmayı düşlemiştim. Medya benim için sanki bir amaçtı. O olmadan olmuyordu. Ama ilerleyen yaşlarda bu medya sevdamdan vazgeçtim. Sadece okuyucu olmak yetiyordu bana.

Eğer ki kazanırsam İstanbul Hukuk'u, gayet mutlu olacağım. Mezun olduktan sonra işşiz kalma durumu da var. O zaman da sağlık olsun. Dedemin dükkanlarından birine tekel dükkanı açarım, azıcık aşım ağrısız başım yaşarım. Zaten mütevazi yaşamayı seven bir insanım. Her ortamda rahat edebilirim, uysalımdır biraz.

En kısa zamanda bir düzen kurmalı, hem öküz gibi soru çözebilmeli hem kitaplara hem de bilgisayara zaman ayırabilecek manyak ötesi bir program yapmalıyım. Bunu yapabilirim ama uykumu en az üç saat azaltmam gerekecek bu da mümkün görünmüyor şu sıralar. Uyku sorunu çözülebilmeli, günde 10 saat uyumamalı. Aklımdakileri yazıya döktüğüm için memnunum. Şimdilik bu kadar. ---shepherd's out...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder